Tuesday, January 17, 2006

tandvärk

ffs! idag har jag haft tandvärk!
eller, inte idag, idag har ju just börjat. fast jag har ju ont i tanden nu. FAN

jag tror det hela började i förrgår...

jag sitter och jobbar och känner hur övre vänstra garnityret tycker att det ska lämna kroppen. min hjärna delar dessa tankar då flykten från min käke är smärtsam. än är den dock inte så smärtsam som den ska komma att bli, men ändå.
på kvällen börjar det göra förbaskat ont vill jag minnas och försöker därför sova. sova är bra när man vill lämna det medvetna och förena sig med det omedvetna eller bara vara ingen för en stund.
jag tog därför en liten ipren och svettades en stund innan jag måste ha somnat för att sedan vakna lite senare nästa dag.
när jag vaknade var det inte alls lika besvärigt. kände väl kanske av den, men tänkte att om jag inte störde den så kanske inte den störde mig.
gick rätt bra tills efter lunch. då jävlar! ont ont ont. satt lite väck och jobbade ändå, och snart for jag till anna för hjälpa med datorn. väl där tog det inte lång stund innan jag tog en ipren och värken försvann. då var klockan runt 6. när jag väl kommit hem gick allt bra. jag åt pizza. då mår man bra. såg på prison break - då mår man också bra.
när jag däremot skulle sova blev jag ju tvungen att göra lite webprogrammering. efter ett tag gjorde det dock rätt ont igen och tänkte att jag måste sova. men så fort jag la ner huvet var det som om tanden började börja byta värd igen. fy fan. tog en tablett rätt så snabbt den här gången, men tog ändå väldigt lång tid innan jag kunde somna. vet inte om smärtan nånsin försvann.
nu är den iaf är igen, inte som igår. ont ont ont... blä
tandläkarn hade tid 26/1, lite mer än en vecka. hoppas det går bra. för köpa mer ipren.

bibi.. blä

0 Comments:

Post a Comment

<< Home