Monday, March 27, 2006

"jag och stefan är skadade"

steffo says:
ja det där kan du bättre än mig!
mattias rost says:
eller hur man ska göra...
steffo says:
(ska man alltid svara)
mattias rost says:
hehe =)
steffo says:
asbra svar
mattias rost says:
på krogen, "går du hit ofta?" "ja du, det där vet du bättre än mig"
steffo says:
"vill du ha en öl till?"
"ja det där vet du bättre än mig!"
steffo says:
haha
mattias rost says:
hahaha
steffo says:
inte bra :)
mattias rost says:
njaee, =)
mattias rost says:
kanske måste blogga nu :(
steffo says:
haha




dessa två rader kommer samtidigt, fullständigt ovetande om den andres intentioner:
mattias rost says:
på krogen, "går du hit ofta?" "ja du, det där vet du bättre än mig"
steffo says:
"vill du ha en öl till?"
"ja det där vet du bättre än mig!"


grymt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home