Saturday, April 01, 2006

hemma trött

sådär. hemma efter att ha varit med stefan och anna på join our club. alltid trevligt att va med stefan och anna. borde alla va! mår man bra av.

träffade oskar oxo. hade intressant idéer om att han försökt ringa. men, han hade inga pengar att ringa för... och dessutom antog han att jag var i bryssel... så, ja... spännande.

gick iaf bra att komma hem. nådde ända till linnéplatsen. kunde inte ta taxi från järntorget, för någon drogpåverkad grabb fick nys om vår existens och vi fattade beslutet om att försöka få honom att glömma bort det.

nej, nu måste jag nog dricka upp min juice och borsta tänderna så jag kan lägga mig och sova. kommer antagligen göra gott. är jättetrött. vill göra yoga imorgon. ska blir skönt tror jag.

god natt,
(kvasi)nykter, trött, ... och ja... god natt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home